середа, 27 квітня 2022 р.

Всесвітній день охорони праці - 2022 рік

 Всесвітній день охорони праці-2022 р.

28 квітня в Україні відзначають Всесвітній день охорони праці. Його запроваджено з метою привернення уваги суспільства, органів державної влади, суб’єктів господарювання до питань охорони праці, запобігання нещасним випадкам на виробництві та професійним захворюванням в Україні. Новий девіз Всесвітнього дня безпеки та здоров’я на роботі — 2022: 

«Формуємо разом позитивну культуру безпеки та здоров’я» 

У МОП підкреслили, що наявність надійної системи охорони праці, що включає конструктивну участь урядів, роботодавців, працівників, суб’єктів охорони здоров’я та всіх відповідних сторін на національному рівні та рівні підприємств, має вирішальне значення для захисту умов праці та забезпечення безпеки і здоров’я працівників.

Відповідно до  до плану роботи викладача з охорони праці  Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки   було розроблено бесіду «Як створити безпеку повсякденної життєдіяльності в навчальному закладі?», спрямовану на збереження здоров’я здобувачів освіти училища 

https://docs.google.com/document/d/1qBbw2jx-yAEhDGDO3Id4WJMjuWMA6vyK/edit#heading=h.gjdgxs 





Немає коментарів:

Дописати коментар